Sunday, May 13, 2007
Menn fra Mars
Jeg endte etter mange komplikasjoner og styr opp på Adam Street i går. Jeg vet ikke om jeg har skrevet om Adam Street før? Det er en utrolig posh nattklubb (eller lounge, med dansegulv i kjellern). Vi drar dit en sjelden gang når pubene har stengt... Du må egentlig være medlem, men vi kan nevne at vi er fra Stomp i døra og gå rett inn. Inne er det type buehvelv og myke sofaer, posh bar og bordservice om du vil, klientellet er som regel City-folk og folk som generelt er fra de øvre samfunnslag. Mange Manolo Blahnik's og dresser til rundt 100 000, mao. Og oss. Haha. Uansett. Vanligvis holder vi oss til oss selv der inne, de poshe folka liker som regel ikke å snakke med oss vanlige dødelige. Men i går, mens jeg var nede og dansa, møtte jeg en fyr. Jeg hadde gått bort til et sofahjørne for å spore opp vinglasset mitt (det er så posht der at det til og med er trygt å sette fra seg drikke uten å bli dopa, tenk det) og i det jeg strekker meg etter det får jeg en rosa, hjerteforma heliumsballong i ansiktet. Jeg ser ned og det sitter en utrolig søt fyr der, så jeg dulter lekende til ballongen og smiler til ham. Vi kommer i snakk, mange vitser blir gjort om at jeg synes han ser ut som en City-boy (jeg sier banker, han tror jeg sier wanker, vi ler), noe han hevder han ikke er. Vanligvis har jeg ikke noe imot å leke "gjett hva jeg jobber med'a" leken, men denne fyren greier jeg ikke plassere, han går pent kledd og SER UT som en typisk City-boy i "Casual Saturday Night"-klær, men han ser BRA ut, og det stemmer sjelden med sånne folk. Så jeg ber ham om a bare si hva han jobber med, i hvertfall.
"Chocolate", sier han. Jeg ser på ham med et type "at det var?" ansiktssutrykk mens inni hodet mitt sier det KACHING!!!, og han forklarer at han jobber for Mars. HAN JOBBER FOR MARS, som i selskapet som produserer Mars, Snickers, Twix, etc etc etc. Heelllo :)
Vi snakker sammen hele kvelden (til stor underholdningsverdi for Stomperne, type "look, Kate's found herself a posh man") og vi gjør en avtale om at hvis jeg skaffer ham billetter til Stomp betaler han meg i sjokolade. SCORE!
Mobilen min har dødd og hans ligger nede, så vi avtaler at jeg skal komme ned og gi ham nummeret mitt før jeg drar. I min hjernedøde tilstand tenker jeg ikke på at jeg kunne gått i baren og fått penn og papir - noe jeg nå angrer noe så innmari på, fordi plutselig er det stengetid og folk overalt og de har stengt nede og jeg finner ikke fyren og jeg vil ikke innrømme overfor Stomperne at jeg virkelig vil ha nummeret hans så jeg går en runde eller to og så drar jeg.
Våkna opp i morges med den følelsen jeg er sikker på at vi alle har hatt... HVORFOR I HELVETE HENTA JEG IKKE PENN OG PAPIR??? Det er ikke hver dag man møter kjekke menn med gratis sjokolade og jeg rota bort en kjempesjanse.
Så hvis noen har forslag om hvordan man sporer opp folk mottas de med takk! Jeg vil ha sjokkis.
posted by schti @ 9:47 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates