Monday, June 04, 2007
done and dusted
Da var det over, Mark og jeg er over og ut. Jeg har bodd hos en kamerat de siste dagene og jeg er så mye lettere til sinns når jeg bare er meg selv og ikke del av et par, så jeg snakka med Mark i går ettermiddag og rett etter det pakka jeg en koffert og flytta ut (selv om mesteparten av tingene mine fortsatt er der).
Jeg bor hos Dan fra jobb fram til jeg drar på turne i begynnelsen av uka. Jeg skal være ute mesteparten av sommern, og når jeg er i London bor jeg hos Dan eller Ben som jeg kjenner fra LAMDA. Leiekontrakten vår går ut i midten av August og da flytter jeg mest sannsynlig sammen med Kerry fra klassen min.
Det er utrolig godt å være ferdig med det hele. Godt å stå på mine egne to bein igjen. Godt å virkelig ha brutt denne gangen, jeg vet det nok høres kynisk ut men det er så deilig å være fri!

Sånn for dagens stemning legger jeg ved en sangtekst som jeg har nynna litt på de siste dagene:
What do you get when you fall in love?
A guy with a pin to burst your bubble
That's what you get for all your trouble.
I'll never fall in love again.
I'll never fall in love again.

What do you get when you kiss a guy?
You get enough germs to catch pneumonia.
After you do, he'll never phone you.
I'll never fall in love again.
I'll never fall in love again.

Don't tell me what is all about,
'Cause I've been there and I'm glad I'm out,
Out of those chains, those chains that bind you
That is why I'm here to remind you

What do you get when you fall in love?
You get enough tears to fill an ocean
That's what you get for your devotion.
I'll never fall in love again.
I'll never fall in love again.

What do you get when you fall in love?
You only get lies and pain and sorrow.
So, for at least until tomorrow,
I'll never fall in love again!
I'll never fall in love again!

Det er sommer, det er sol og jeg er single!
posted by schti @ 4:43 PM  
1 Comments:
  • At 12:29 AM, Blogger Unknown said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates