Monday, May 28, 2007
sommer
etter å ha sniklest litt på bloggen til Janne (janneerkul.blogspot.com), skal jeg også sette opp liste over ting jeg vil gjøre i sommer!

- lære meg lysriggen til Stomp utenat, bakfrem og oppned og innsida ut, sånn at jeg kan bli superlyssjæf og vise at jeg er verdt alle forventningene folk har til meg
- lære meg å rigge med klatresele
- spare penger og betale tilbake alle jeg skylder penger (ikke at det er så innmari mange, men jeg hater å låne penger av folk)
- henge med Annie og se musikaler og Disney-filmer mens vi spiser uanstendinge mengder takeaway og drikker vin
- piknik i parken med Kerry når hun kommer tilbake fra turne
- hjelpe Erin med den vanskelige overgangen fra beskytta liv på LAMDA til å klare seg alene i London - hun er bare 19 år og veldig langt hjemmefra
- generelt være mer sammen med vennene mine
- gå masse turer og tilbringe tid utendørs
- passe på at det ikke bare blir jobb og festing når jeg er ute i Europa, ta meg tid til å se stedene jeg er på også
- være tro mot meg selv
- lære meg å fly!
- finne en soyaiskrem som ikke smaker papp
- drikke/spise/whatever minst 3 smoothies i uka
- behandle kroppen min bedre

phew, dette ble visst mer en nyttårsforsett-liste enn noe annet...

...er det egentlig noen som leser denne greia lenger, anyway?
posted by schti @ 9:36 PM  
2 Comments:
  • At 12:48 PM, Blogger plysjhai said…

    Jeg leser!
    Og Kjersti, da jeg var hjemme rundt 17.mai fant jeg masse "brev" som du skreiv til meg på Strinda. Litt gøy å lese hva vi gjorde da, men skulle gjerne visst hva jeg skreiv også, hehe.. Jeg har jo bare svarene dine.. ;)

     
  • At 9:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    HIPP HIPP HIPP for Kjersti! Gratulere med dagen kjære! Savner deg! Ord for dagen fra vår kjære Åge: LEVVA LIVET!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates