Friday, July 20, 2007
world turning upside down
Såh. På tirsdag, mens jeg var i Dresden, fikk resten av kompaniet i London vite at forestillinga stenger i slutten av September. Jeg fikk denne meldinga onsdag morgen.
For 10 minutter siden fikk jeg også vite at på grunn av at London stenger, og på grunn av at jeg fortsatt trenger så mye opplæring fordi jeg er så uerfaren, tar de meg av turneen også.
Så. Status i Kjersti's liv akkurat nå:
- kontrakt på leiligheten går ut om 3 og en halv uke
- jeg har ikke noe nytt sted å bo ennå
- jeg er arbeidsledig om 10 uker.
- det regner (tenkte bare jeg skulle legge det til for å illustrere hvor bra dagen min har vært så langt)
posted by schti @ 10:38 AM  
3 Comments:
  • At 11:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kom til Trondheim, bo her mens du finner ny jobb og plass å bo:-)alt fikser seg alltid på en eller annen mirakuløs måte! glad i deg.

     
  • At 1:38 PM, Blogger Ida Marie said…

    :( Kom til Trondheim. Du er flink, det ordner seg etterhvert med Kate. Blir nytt eventyr i stedet, og du får en velfortjent ferie etter hard jobbing :)

     
  • At 7:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    årne sæ!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates