Thursday, June 28, 2007
oppdatering - Alkmaar, Arnhem, Oss, Eindhoven
Siden Ida Marie klager; her kommer oppdatering! Kort fortalt: jeg jobber fra tidlig om morran til seint på kvelden. Har lært nesten alt nå, slet utrolig for et par dager siden og var veldig nær å kaste inn håndkleet men jeg kjempet meg gjennom et par harde dager og nå er ting litt bedre. Drar til Utrecht imorra, siste sted i Holland, og så til Køln på mandag. Onsdag er jobbfest og så drar jeg til London på torsdag! Har kutt og blåmerker overalt, muskler på steder jeg ikke visste eksisterte og er utrolig sliten. Vil hjem og sove og slappe av. Har kjøpt to par trainers og ett par nydelige støvletter i lysebrunt lær. sliten sliten sliten. lei av hotellrom og å ikke kunne lage mat. trenger å slappe av. Men alt i alt lever jeg da fortsatt. Ny oppdatering når jeg er tilbake i London!!!! xxK
posted by schti @ 5:31 PM  
1 Comments:
  • At 7:06 PM, Blogger Ida Marie said…

    Takk :)
    Snart mötes vi i Trondheim og skal henge og drikke oss fulle :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates