Monday, July 23, 2007
sko


I fjor sommer var det ballettsko (jeg hadde vel en 10 par tenker jeg - de koster rundt 50nkr her borte). I vinter var det vintage støvletter. Nå er det skatesko.
I den siste måneden har jeg kjøpt 4 par skatesko. 3 av disse var til under 20% av prisen (det lønner seg å flørte med gutter som jobber i Nederlanske skatebutikker serru).
De til venstre er yndligsskoa mine, et herlig par Circa-sko, som nå trenger nye lisser fordi de er skitne...








Disse er arbeidssko for tida, de er så utrolig komfortable og så er de regntette (nesten)...















Disse får meg til å føle meg 6 år gammel (bruker ofte i kombinasjon med hettegenser og musefletter... :)







Men disse! Disse er jeg helt forelska i. Kristine, av en eller annen grunn tenkte jeg på deg da jeg fikk dem! Disse har jeg planer om å bruke i høst når det blir kaldere, sammen med sjokkrosa kosegenser, skjerf og lue. Aner ikke hvorfor! :D








Bare sånn for å slutte av en utrolig overflatisk post: SHOES!
posted by schti @ 4:04 PM  
2 Comments:
  • At 1:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    HAHAHAHAHA! Må nesten le meg ihel, har et par som ligner veldig på de, men de er litt høyere og så er det litt annet mønster. Og et par litt mindre med rosa lisser. I <3 DC's :) Går ikke i andre sko enn sneakers for tida jeg...

     
  • At 7:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    Åååååhh, jeg digga de Circa-skoene dine! Vil også ha!!! :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates