Saturday, August 18, 2007
Jul!!
altså, nå vet jeg godt at det er lenge til jul, men jeg begynner like godt å skrive ønskeliste nå, så husker jeg det. jeg vil ikke ha TING i år (jeg har ikke plass). derimot ønsker jeg meg: (denne lista kommer til å bli lengre jo nærmere jul vi kommer:)
- Sex and the City, complete box set
- Ally McBeal, complete box set
- The Godfather, complete box set
- Beverly Hills 90210, series 2
- Coupling, complete box set
- umbraconøkkelsett (typen som sitter i en liten beholder, ikke på ring eller annet tull)

...som sagt, det kommer nok mer. tenkte bare jeg skulle begynne et sted :)
posted by schti @ 4:14 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates