Wednesday, September 26, 2007
life's a bitch
i går fikk jeg en telefon fra Event, selskapet jeg frilansa for før jeg begynte på STOMP. de tilbød meg en 5 ukers prøveperiode som teknisk organisator, med mulighet for fulltidskontrakt ved prøveperiodens slutt hvis jeg gjør jobben bra nok. start førstkommende mandag.

jeg er bundet til STOMP de neste 5 ukene.
jobben min på STOMP er en spesialistjobb som trenger minst 2 ukers opplæring.
det er absolutt ingen, null, nada, niet, andre i London som kan vikariere for meg de neste 5 ukene.

det ser ut som jeg må si nei til tilbudet om en av mine drømmejobber (som i tillegg er utrolig godt betalt)

jeg sitter her og veksler mellom å ville grine og føle meg kvalm.

har jeg ikke fått nok juling snart??
posted by schti @ 2:02 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates