Saturday, February 16, 2008
Fiat 500

Jeg har funnet drømmebilen min

Ikke det at jeg kan kjøre. Men denne lille sjarmøren var auksjonert bort på et event vi organiserte for et par uker siden, og jeg falt helt pladask. De testa den på Top Gear nylig og den fikk toppkarakter - den er trygg, enkel å kjøre OG snazzy. Basert på originalen som er fra 60-tallet, tror jeg. Økonomisk er den også. Tror jammen jeg må ta lappen.... (og jobbe hardt for lønnsforhøyelse....)

I'm in love!!
posted by schti @ 4:19 PM  
2 Comments:
  • At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hehe... Denne bilen er av e24.no kalt "Koseklumpen"

    http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article2085830.ece

     
  • At 10:09 PM, Blogger schti said…

    ja, og det må da vel passe meg fint? :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates