Friday, December 28, 2007
Sånn går no dagan...
Joda. Plutselig ble det jul i år også. Temmelig lenge siden siste oppdatering, kan man vel si. Det har forsåvidt ikke skjedd så forferdelig mye. Mye jobbing. Elsker det. Utfordrende. Herlige mennesker jeg jobber med... vet du, jeg tror jeg tar oppsummering i brainstormingsform...

Jobbe. Lete etter leilighet. Jobbe. Første jobb uten hjelp. Første store jobb. Ringe J midt på natta i jobbpanikk. Mange engelsk frokost-lunsjer. Mange fredagsøl etter jobb som har gått over i sene netter. Ella, James, Andie og Dan, og Jonty. Og Barney. Dave, og Helen, og Mark Brad. Vinmesse (nam nam), italiensk restaurant/nattklubb/mafia/poledancing med betongvegg. Små event, store event, bursdagsfest. Låning av seng. Premiere på The Golden Compass. Sene kvelder i bil på vei hjem. Sløve kvelder etter lange dager. Havregrøt med eple til frokost! Og fredagskoselunsjer på Borough Market med varm eplekaneldrikk og banoffee pie. Sniking. Ryktespredning (vel fortjent). Ryktespredning (urettferdig). Jobbdrama. Hjertebank og sommerfugler. Rådvill... lange samtaler og mye frustrasjon. Tivoli i Leicester Square. Tenketider. Har endelig lært meg å gå i høye hæler uten å tenke over det. Regn og kaldt og London-høst... 6 julebord på 7 dager. Wii-boksing på firmajulebord med hele selskapet som heiagjeng (i høye hæler). Ting man ikke skulle gjort og sagt... eller, ikke og ikke, det vil vel vise seg. Juleferie. Stille. Mørkt. Trondheim. Sliten og trøtt. Familie. Mye vin og sukking og seeing ut av vindu. Kjempekoselig jul, sorry til alle jeg ikke møtte, jeg var bare så sliten. Hjem i overimorra, med Hanne. Nyttårsaften skal feires med Hanne og Kerry og Kathleen. Mellomjulsshopping og Avenue Q 2. januar. Forhåpentligvis mange klientlunsjer i januar, samt store gode jobber. Mer leilighetsleting og forhåpentligvis flytting. Levering av selvangivelse 31. januar (gruer meg). Helt sikkert mer rådvillhet og mer hjertebank og mer stress sånn generelt. Men alt i alt - storkoser meg. Gleder meg til å komme hjem igjen, for første gang siden jeg flytta savner jeg London mer når jeg er her enn jeg savner Trondheim når jeg er i London. Det føles ganske rart.

Hm. Mer oppklaring siden. Kanskje. God jul og godt nyttår :)
posted by schti @ 9:10 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates